Asha Bhosle: Indie sangster
Asha Bhosle (born 8 September 1933), commonly referred tae as Ashaji, is a Indie sangster. She is best kent as a playback sangster in Hindi cinema, awtho she haes a wider repertoire. Bhosle's career stairtit in 1943 an haes spanned ower sax decades. She haes done playback singin for ower a thoosan Bollywood movies. In addeetion, she haes recordit several private albums an pairticipatit in numerous solo concerts in Indie an abroad. Bhosle is the sister o sangsters Lata Mangeshkar, Hridaynath Mangeshkar, Usha Mangeshkar an Meena Mangeshkar. .
|Birth name||Asha Mangeshkar|
|Born||8 September 1932|
Sangli, Bombay Presidency, Breetish Indie
|Genres||Pop, folk, Indie clessical muisic|
|Thrift||Sangster, playback sangster, actress|
Bhosle haes three childer an five guidchilder. Ane o her childer, the jurnalist Varsha Bhosle, committit suicide in 2012.
Footnotes an references
- Asha Bhosle haes been creditit variously as Asha, Asha Bhosle, Asha Bhonsale, Asha Bhonsle, Asha Bhonsley, Asha Bhosale an Asha Bhosley (See her IMDB entry for details). She is aften referred tae as Ashaji — the Hindi suffix ji denotes respect.
- Gulzar; Nihalani, Govind; Chatterji, Saibal (2003). Encyclopaedia of Hindi Cinema. Popular Prakashan. pp. 532–533. ISBN 81-7991-066-0.CS1 maint: multiple names: authors leet (link)
- Gangadhar, v. (18 Mey 2001). "Only the best preferred". The Hindu. Archived frae the original on 23 August 2003. Retrieved 22 Julie 2009. Italic or bold markup not allowed in:
- Arnold, Alison (2000). The Garland Encyclopedia of World Music. Taylor & Francis. pp. 420–421. ISBN 0-8240-4946-2.
- "IMDB entry". IMDB. Archived frae the original on 18 Mairch 2009. Retrieved 28 Mairch 2009. Unknown parameter
- "An evergreen voice". The Hindu. 26 September 2003. Archived frae the original on 2 October 2003. Retrieved 12 August 2010. Italic or bold markup not allowed in: